گـــربه ملوس ما

شناسنامه من

1391/12/17 16:24
نویسنده : جسیکا
198 بازدید
اشتراک گذاری

در قسمت دوم وقتی که رفتیم دامپزشکی قرار شد که در این قسمت در مورد شناسنامه ام توضیح بدهم !!

اول باید بگم که شناسنامه تمامی دامپزشکی ها با هم متفاوت است و اگر شناسنامه من با شناسنامه گربه شما تفوت داشت اشکالی ندارد این عکس شناسنامه من است !! نیشخندنیشخند

http://uploadtak.com/images/i9434_IMG_61711.jpg

شناسنامه ها دارای :

- شماره شناسنامه : که بر اساس دفتر مخصوص دامپزشکی و کلینیک است .

- نام : اسمی است که شما برای گربه تون انتخاب کردید .

- نوع : بر اساس نوع گربتون است که شاید پرشین ، حبشی ، سومالی و ... باشد .

- تاریخ تولد : تاریخ تولد گربتون که چیز خاصی نیست .

- جنس : نر و یا ماده بودن گربتون .

- رنگ : رنگ گربتون است .

- نام صاحب حیوان : نام خودتون .

- آدرس صاحب حیوان : آدرس خودتون .

واکسن ها : برچسب روی واکسن و نوع و اسم واکسن .

سابقه جراحی : سابقه جراحی گربه .

این هم عکس 3 تا واکسن های من است .

http://uploadtak.com/images/o983_IMG_61721.jpg

 

تا قسمت بعدی خداحافظ بای بایبای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شهاب
20 اسفند 91 15:43
عکس ها ی جالبی اند مرسی


خواهش می کنم