گـــربه ملوس ما

یک اسباب بازی ساده برای گربه ها

1392/4/9 11:30
نویسنده : جسیکا
527 بازدید
اشتراک گذاری

شکلها کاملا گویا مراحل هست من فقط کمی توضیح اضافه میکنم

1- لوازم مورد نیاز مقداری کاموا که اگر از جنس پشم باشه خیلی بهتر هست و یک تکه مقوا






2- برای دنباله اسباب بازی 12 تکه کاموا 36 اینچی ( حدود 90 سانتی متر) جدا میکنیم. تعداد و بلندی رشته ها کاملا بسته به سلیقه شماست.میتونید برای کلفت تر شدن از تعداد رشته بیشتر استفاده کنید برای برای بلند شدن دنباله از رشته های بلند تری استفاده کنید.






3- برای ساختن بدنه اصلی اسباب بازی حدود 60 دور کاموا را به دور یک تکه مقوا می پیچیم. میتونید با کم و زیاد کردن تعداد دور پیچیدن کاموا بدنه اسباب بازی را بزرگتر یا کوچیکتر کنید







4- کاموا ها را از تکه مقوا خارج میکنیم








5- دنباله اسباب بازی را وسط کاموا قرار داده






6- با یک تکه کاموا محکم انتهای دنباله را میبندیم











7- دنباله را به سه قسمت مساوی تقسیم میکنیم و می بافیم
















8- انتهای دنباله را گره میزنیم







9- با قیچی دو سر بدنه اسباب بازی را میچینیم






اسباب بازی جدید اماده است





حتما گربه شما از بازی با اون لذت خواهد برد



پسندها (1)

نظرات (5)

مامان ملینا
9 تیر 92 11:43
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم
اگه از عکسم خوشتون اومد کد 208رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.
ممنون.بهم خبر می دین که رای دادی یا نه؟



سلام عزیزم به شما هم رای دادم امیدوارم که رای بیاری .
الناز(ممول)
9 تیر 92 12:31
سلام عزیزم

ایشالا که همیشه خوب و خوش و سرحال باشید

اهورا کوچولو تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده

میشه اگه شد بهش رای بدید

فقط کافیه کد 243 رو به 20008080200 پیامک کنید

به وبلاگمون هم سر بزنید

با سپاس




سلام اوهوراااا کوچولو نی نی شکمو بهت رای دادم امیدوارم که رای را بیاری به وبلاگت هم سر زدم . موفق باشی و کودکی خوبی را سپری کنی .

ملیکا
3 فروردین 94 14:35
استفاده کردم ...
جسیکا
پاسخ
ملیکا
21 فروردین 94 14:23
جسیکا مکنلی چند ساله است .... 9 تیر 92 ... الان 94 .... روز زن مبارک .... جسی دختر ... مادر .... روزش مبارک
جسیکا
پاسخ
ملیکا
21 فروردین 94 14:24
نظر بزار